شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - السبت 28 جماد أول 1441 - Saturday 25 January 2020

پیاده روی چقدر کالری می‌سوزاند؟

پیاده روی چقدر کالری می‌سوزاند؟
پیاده روی چقدر کالری می‌سوزاند؟
پیاده روی چقدر کالری می‌سوزاند؟
پیاده روی چقدر کالری می‌سوزاند؟
پیاده روی چقدر کالری می‌سوزاند؟
پیاده روی چقدر کالری می‌سوزاند؟
پیاده روی چقدر کالری می‌سوزاند؟
پیاده روی چقدر کالری می‌سوزاند؟

پیاده روی چقدر کالری می‌سوزاند؟

  کالرهایی که با پیاده‌روی و دویدن آهسته می‌سوزانید، بیش از همه به فاصله‌ای که می‌پیمایید و به وزن شما بستگی دارد تا سرعت شما و مهم تر اینکه به ازای هر کیلومتر پیاده‌ روی یا دویدن آهسته (جاگینگ) بر حسب وزن‌های متفاوت افراد این مقدار کالری سوخته می‌شود. ۵۴ کیلوگرم= ۵۳ کالری ۶۳٫۵ کیلوگرم= ۵۹ کالری ۷۲٫۵ کیلوگرم= ۶۵٫۵ کالری ۸۱٫۵ کیلوگرم= ۷۲ کالری ۹۱ کیلوگرم= ۷۸ کالری ۱۰۰ کیلوگرم= ۸۴٫۵ کالری   با توجه به اینکه برای کم کردن ۴۵۰ گرم چربی بدن، باید ۳۵۰۰ کالری بسوزانید،‌ سوزاندن شصت کالری به ازای یک کیلومتر پیاده ‌روی ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما این میزان هم می‌تواند به کنترل بهتر وزن کمک کند.   beytoote.com – بیتوته

بدون دیدگاه
14 جولای 2017
ادامه مطلب

سریع راه رفتن چه فایده ای دارد

سریع راه رفتن چه فایده ای دارد
سریع راه رفتن چه فایده ای دارد
سریع راه رفتن چه فایده ای دارد
سریع راه رفتن چه فایده ای دارد
سریع راه رفتن چه فایده ای دارد
سریع راه رفتن چه فایده ای دارد
سریع راه رفتن چه فایده ای دارد
سریع راه رفتن چه فایده ای دارد

محققان هشدار دادند: کندی در راه رفتن خطر مرگ و میر ناشی از بیماریهای قلبی را تشدید می‌کند. ایسنا نوشت: تحقیقات نشان می‌دهد: سالمندانی که با سرعت پایین و به آرامی راه می‌روند نسبت به دیگر همسالان خود که گام‌های سریعتری در حین پیاده روی برمی‌دارند، حدود سه برابر بیشتر بر اثر ابتلا به امراض قلبی عروقی جان خود را از دست می‌دهند. تاکنون کارشناسان می‌دانستند که سرعت راه رفتن با افزایش دفعات بستری شدن در بیمارستان و احتمال افتادن و در نتیجه آسیب‌ها و ناتوانی‌های جسمی ارتباط دارد و اکنون محققان می‌گویند؛ آرام راه رفتن رابطه قوی با افزایش خطر مرگ ناشی از بیماریهای قلبی عروقی شامل سکته قلبی و مغزی دارد. در این مطالعه، محققان اطلاعات حاصل از یک پژوهش ۵ ساله روی ۳ هزار و ۲۰۸ مرد و زن در گروه سنی ۶۵-۸۵ سال را مورد بازبینی قرار دادند. در این تحقیق که در نشریه آنلاین بریتیش مدیکال منتشر شده، متخصصان سرعت راه رفتن را با استفاده از مجموعه‌ای از آزمایشات ارزیابی کردند. در طول این دوره ۲۰۹ نفر مردند. محققان دانشگاه پیرومارکوری در فرانسه دریافتند: شرکت کنندگانی که پایین‌ترین سرعت را در راه رفتن دارند سه برابر بیش از سایر گروه‌ها در معرض خطر مرگ هستند.     beytoote.com – بیتوته

بدون دیدگاه
14 جولای 2017
ادامه مطلب

چه تمریناتی برای داشتن پاهای قوی انجام دهیم

چه تمریناتی برای داشتن پاهای قوی انجام دهیم
چه تمریناتی برای داشتن پاهای قوی انجام دهیم
چه تمریناتی برای داشتن پاهای قوی انجام دهیم
چه تمریناتی برای داشتن پاهای قوی انجام دهیم
چه تمریناتی برای داشتن پاهای قوی انجام دهیم
چه تمریناتی برای داشتن پاهای قوی انجام دهیم
چه تمریناتی برای داشتن پاهای قوی انجام دهیم
چه تمریناتی برای داشتن پاهای قوی انجام دهیم

چه تمریناتی برای داشتن پاهای قوی انجام دهیم

بدن بر روی پاها استوار است ، به همین دلیل باید پاهای قوی داشته باشید تا بتوانید به خوبی راه بروید و فعالیت داشته باشید. قدرت از رانها سرچشمه می گیرد و با کمک آنها حرکات مختلف ورزشی را انجام می دهید. مشکل عمده بیشتر دستگاههای(ورزشی) تمرینات پاها این است که درست است که این دستگاهها عضلات پشت ران و چهارسر رانی را به کار می اندازند، ولی از عضلات لگن و بقیه ی عضلات تحتانی بدن غافل می شوند. راه حل: برای اینکه منافع بیشتری در جهت ساختن عضلات و قوی کردن آنها به دست آورید، به ثبات و پایداری بیشتر لگن نیاز دارید. بنابرین باید ران هایتان تقویت کنید و ماهیچه های میانی سرینی را قوی کنید. به این منظور می توانید بعد از تمرینات معمولی خود، مطابق شکل عضلات خم کننده ی لگن را تحت کشش قرار دهید. سپس به آرامی یک پا را کمی جلوتر ببرید و بعد پای دیگر را با حفظ کشش در ران و بدون خم کردن بیشتر زانو به پای جلوتر برسانید. اگر عضلاتتان سفت است (برای اغلب مردان این گونه است) رانهای شما نمی تواند حرکت خوبی داشته باشد و پاهایتان نیز نمی تواند پتانسیل کافی برای انجام حرکت کامل را داشته باشد. دو سری ۱۵ تایی این تمرینات را بر روی هر پایتان انجام دهید. وقتی یکی از پاهایتان حرکت کرد، مطمئن باشید که زانویتان موازی با انگشت دومی و سومی پای شما باشد و بیش از این خم نشود.     از این تمرین خوشتان آمد؟ پس این حرکات […]

بدون دیدگاه
14 جولای 2017
ادامه مطلب

آخرین مطالب-أحدث المقالات-Latest

پربازدیدترین مطالب